找回密码
 立即注册
搜索
热搜: 活动 交友 discuz
查看: 35|回复: 0

Lekarze i jeden dobry wieczór

[复制链接]

2

主题

0

回帖

10

积分

新手上路

积分
10
发表于 2026-6-12 02:48:05 | 显示全部楼层 |阅读模式
Jestem pielęgniarką. Pracuję na oddziale ratunkowym.

Gdybym miała opisać jednym słowem moje życie, byłoby to „niewyspanie”. Zmiany po dwanaście godzin, pacjenci, którzy krzyczą, rodzice, którzy płaczą, i ten ciągły brak rąk do pracy. Kocham to, naprawdę. Ale czasem wracam do domu i padam na łóżko ubrana, z butami, jeszcze w fartuchu. Mój mąż już się przyzwyczaił. Dzieci też. Nawet kot przestał zwracać uwagę.

Ten konkretny dzień był gorszy niż zwykle. Zaczęło się od zawału u czterdziestolatka, a skończyło na pijanym kierowcy, który wjechał w latarnię. Trzy godziny nadgodzin. Zero przerwy na kawę. Kiedy w końcu wybiła dwudziesta druga, miałam tylko jedno marzenie – cisza. I żeby nikt do mnie nie mówił przez najbliższe kilka godzin.

Wsiadłam w samochód, odpaliłam silnik i odkryłam, że nie mam paliwa. Oczywiście. Akurat tego dnia. Zajechałam na stację, zatankowałam za ostatnie pieniądze, jakie miałam w portfelu. Do domu jeszcze pół godziny drogi. Włączyłam radio, ale leciała jakaś smętnawa ballada. Wyłączyłam. I wtedy – nie wiem czemu – sięgnęłam po telefon.

Przeglądałam jakieś grupy na Facebooku. Ktoś polecał fryzjera, ktoś szukał opiekunki dla psa. I nagle trafiłam na wpis. Dziewczyna pisała o kasynie online. Nie reklamowała go, po prostu dzieliła się historią, że „udało jej się wyrwać” i że „sama nie wierzy”. W komentarzach ludzie pisali różne rzeczy – jedni gratulowali, inni ostrzegali. Ale najbardziej zainteresowały mnie vavada opinie. Kliknęłam w nie z czystej ciekawości.

Nie szukałam wielkiej wygranej. Nie wierzyłam w łatwe pieniądze. Po prostu – byłam zmęczona, sama w samochodzie, a do domu miałam jeszcze kawałek drogi. Potrzebowałam czegoś, co odciągnie myśli od dzisiejszego dyżuru. Od tego faceta z zawałem, który miał moje lata. Od tego, że jutro znowu wstaję o piątej.